BannerFans.com

monetize to earn yours

My Traffic Value




IKLAN PENAJA



JANGAN LUPA FOLLOW SAYA

phytochat.chatango.com PRODUK STEMCELL

Wednesday, June 25, 2014

AGEN PROMOSI DIPERLUKAN RM100 - RM500 Seminggu

Kami mencari agen affiliate untuk bekerja mempromosikan laman web kami. Pendaftaran sebagai agen affiliate dengan kami adalah percuma, tidak perlu sebarang yuran keahlian.
Sebanyak RM25.00 atau 50% komisen di bayar untuk setiap client baru yang membeli panduan JDR melalui link affiliate anda.
Pembayaran komisen di buat setiap hari daripada hari Isnin - Jumaat. Komisen yang di kumpul pada hari Sabtu & Ahad akan di bayar pada hari bekerja berikutnya.
Tugas Agen Affiliate:
Mempromosikan laman web jobdirumah.com mengunakan URL khas agen affiliate di laman - laman web pengiklanan percuma, email kepada kawan, share ke facebook dan lain - lain cara promosi.
Contoh URL Agen Affiliate:
Komisen Agen Affiliate

Komisen: RM25.00 atau 50% komisen setiap jualan
Pembayaran Komisen: Setiap hari dari Isnin - Jumaat sebelum pukul 12 malam. Komisen hari Sabtu, Ahad & Cuti Umum di bayar pada hari bekerja berikutnya.

Jika anda berminat hendak bekerja di rumah sebagai agen affiliate kami dan menikmati komisen lumayan dengan hanya mengirimkan email pada kawan - kawan atau iklan di laman - laman web pengiklanan sila daftar akaun agen affiliate mengunakan borang di bawah.
Agen - agen kami menjana ratusan ringgit setiap minggu dengan hanya bekerja mengirimkan email pada kawan, share ke facebook & kirim iklan dari rumah.
Pendaftaran sebagai agen affiliate adalah 100% percuma.

[ DAFTAR AGEN AFFILIATE ]
 

No comments: