BannerFans.com

monetize to earn yours

My Traffic Value




IKLAN PENAJA



JANGAN LUPA FOLLOW SAYA

phytochat.chatango.com PRODUK STEMCELL

Thursday, May 30, 2013

LANCARKAN PERCUTIAN ANDA BERSAMA Pinme.com.my

              Dalam era teknologi maklumat sememangnya pengetahuan menggunakan komputer cukup diperlukan.Dengan ada pengetahuan dalam pengkomputeran memudahkan urusan seharian baik peribadi mahupun hal hal berkaitan kerja atau pejabat. Tidak dinafikan keperluan teknologi ict dalam mempermudahkan urusan kita,misalnya hendak melancong sekalipun anda perlu tahu kemana anda henda pergi, dengan adanya kemudahan internet dan gadjet terkini dapat membantu anda membuat persediaan untuk melancong .
                Apa yang saya nak kongsikan disini sebenar nya adalah salah satu kemudahan yang mungkin menguntungkan anda sebagai pengguna mahupon pengusaha homestay dimalaysia.Apa yang saya maksudkan disini ada sebuah laman web iaitu http://homestay.pinme.com.my.
                    Apakah sebenarnya laman pinme ?. Pinme.com.my adalah laman web homestay No.1, dengan antara muka interaktif dan mesra untuk memudahkan penginap dan pengusaha homestay  di kawasan besar industri pelancongan di seluruh dunia pengguna. Kami menyediakan mencari langsung di atas peta ke atas semua homestay penyenaraian dan kami menyediakan tempahan sistem untuk lodgers untuk menempah homestay untuk penginapan jangka pendek..
                     Dengan Pinme.com.my memudahkan pengusaha homestay untuk mengiklankan kemudahan penginapan yang diusahakan  kepada orang ramai. Begitu juga dengan adanya Pinme.com.my ini menjadi hub kepada orang ramai untuk mendapatkan maklumat mengenai kemudahan tempat menginap ditempat yang ingin mereka kunjungi,disamping mendapat maklumat berkenaan lokasi pelancongan itu sendiri .
                      "Moga percutian anda lancar bersama  Pinme.com.my"
                   

1 comment:

Unknown said...

anda juga boleh melawat page facebook http://homestay.pinme.com.my di link ini --->>https://www.facebook.com/pages/PinmeHomestay/367329260043223